თრენინგები

ტრენინგების პრეზენტაციების თემების სრული ჩამონათვალი 2019-2023 წლებისთვის

1. 10 მოთხოვნა კარგი სწავლისათვის
2. ადამიანი და თავისუფლების პრობლემა
3. გონებრივი შტურმი
4. დაფისებრი კომპიუტერების გამოყენება, აიოვას უნივერსიტეში
5. დემონსტრირება
6. დისკუსია
7. თანამედროვე საგანმანათლებლო კონცეფციის მეთოდოლოგიური
ასპექტები
8. ინტერაქტიული სწავლება
9. ინტერაქტიული სწავლება-სწავლა
10. კარიერის აქტიური დაგეგმვის უნარ-ჩვევები
11. კარიერის დაგეგმვა
12. კომუნიკაცია, კოგნიცია, მეტაგოგნიცია
13. კომუნიკაციები საზოგადოებაში
14. კომუნიკაციების როლი საზოგადოებაში
15. კონფლიქტი და მისი ბუნებ;
16. კონფლიქტის მართვა
17. კრიტიკული აზროვნება
18. ლექცია
19. ლიდერი და ლიდერობა
20. ლიდერობა ორგანიზაციებში
21. მეხსიერება და სწავლა
22. პრაქტიკული რიტორიკა
23. პროფესიული ორიენტაცია და კარიერა
24. საუბრები ქცევასა და ფსიქიკურ პრობლემებზე 1
25. საუბრები ქცევასა და ფსიქიკურ პრობლემებზე 2
26. სემინარი
27. სილაბუსის დამუშავების ტექნოლოგია
28. სტრესი
29. სტუდენტების მიღწევების შეფასება და რანჟირება
30. სტუდენტზე ფოკუსირებული მიდგომა

31. სასწავლო მასალის თანაბრად და სამართლიანად ხელმისაწვდომობა
32. სტუდენტზე ორიენტირებული საინჟინრო ტექნოლოგიური სწავლება
33. სტუდენტური ლიდერობა
34. სტუ-ს სწავლასა და სწავლებაში დახელოვნების ცენტრი
35. სწავლების მეთოდები
36. სწავლების შვიდი პრინციპი
37. სწავლის მიზანი,ორიენტირებული წარმატების მიღწევაზე
38. 21 საუკუნის სწავლების პროცესის გამოწვევები
39. სწავლების ხარისხის უზრუნველყოფა
40. სწავლის სტილთა გააზრება
41. სწავლის შედეგების შეფასება
42. სწავლის შედეგების შეფასება
43. ტექნოლოგიური სწავლება
44. უმაღლესი სკოლის დიდაქტიკის საკითხები
45. ქცევა, კოგნიტურობა, კონსტრუქციულობა სწავლების პროცესში
46. შეფასების ხერხები
47. წარმატებული გარემოს შექმნა
48. სტუდენტთა მოტივაციის ძირითადი პრინციპები, რომლებიც მიესადაგება
სწავლების ნებისმიერ ფორმას და სიტუაციას
49. სტუდენტების წარმატებული მართვის ხელოვნება სასწავლო პროცესის დროს
50. “21-ე საუკუნის გამოწვევები სწავლებებთან მიმართებით”
51. “სტუდენტთა ფსიქოტიპები”
52. “რა არის ABET”? რა განსხვავებაა სწავლის დამთავრებასა და წარმატებას შორის
53. “სამუშაოს მოძიება და გასაუბრების პროცესი”
54. “ეფექტური რეზიუმე და სამოტივაციო წერილის დაწერა”
55. შრომის უსაფრთხოების საბაზო ტრენინგი, სპეციფიკაცია და შეფასების სისტემა
56. საგანგებო სიტუაციების დროს მოქმედების ზოგადი ინსტრუქციები და წესები

57. კომპიუტერული უნარჩვევები და Google-ის სერვისები“ პროგრამა,რომელიც
მოიცავს: ელექტრონული სერვისების სისტემებში მუშაობას ( vici. gtu.ge; zoom; google meet; elearning.gtu.ge (moodle);

Googe -ის სერვისებს:

1. ბრაუზერი Google chrom

2 .ელექტრონული ფოსტა Gmail

3. Google Drive

4. google docs

5. google slides, google sheets

7 google-ის ფორმები

ტრენინგის პროგრამა შედგენილია სტუ-ს ინფორმატიკისა და მართვის
სისტემების ფაკულტეტის მიერ. ტრენინგი ორგანიზებულია
უნივერსიტეტის სასწავლო დეპარტამენტისა და ჩვენი ცენტრის მიერ
ადმინისტრაციისa და ფაკულტეტების დამხმარე პერსონალისთვის.
იგივე ტიპის ტრენინგის პროგრამა შედგენილია და განხორციელებული
სტუ-ს ფაკულტეტების აკადემიური და მასწავლებელთა პესონალისთვის.

 

58. “სამუშაოს მოძიება და გასაუბრების პროცესი”
“ეფექტური რეზიუმე და სამოტივაციო წერილის დაწერა”
ტრტენინგი მომზადებულია სტუ-ს სასწავლო პროცესების მართვის
დეპარტამენტისა და ჩვენი ცენტრის თანამშრომლობით.

59. „შრომის უსაფრთხოებისა და ჯანმრთელობის დაცვის ტრენინგი“. შემუშავებულია აშშ აიოვას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სოფლის მეურნეობისა და ბიოსისტემების ინჟინერიის დეპარტამენტის მიერ და ხორციელდება ჩვენს ცენტრთან თანამშრომლობით.

სტუ-ში PRINTeL პროექტის შემდეგი ტრეინინგები

გალერეა „უნივერსში“ 2019-21 წლებში ჩატარდა სტუ-ში PRINTeL პროექტის შემდეგი ტრეინინგები,რომელთაც უზრუნველყვეს თანამედროვე ევროპული საგანმანათლებლო კონცეფციების გაცნობა და სასწავლო პროცესში დანერგვა:

Active Learning with special focus on Technology Enhanced Collaborative Learning აქტიური სწავლება საინფორმაციო/საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით;

Active learning and ICT-enhanced teaching: M-learning and gamification გაძლიერებული სწავლება საინფორმაციო/საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით,  მობილური სწავლება  თამაშის ელემენტების გამოყენებით;

Video as a learning tool for teachers and students ვიდეო სწავლება, როგორც სწავლების საშუალება მასწავლებლებისა და სტუდენტებისთვის, ვიდეო ლექციების საკლასო ოთახში გამოყენებით;

Active Learning in the Flipped Classroom აქტიური სწავლება შებრუნებული საკლასო ოთახის მეთოდით;

Blended/Hybrid learning ჰიბრიდული/შერეული სწავლა/სწავლება;

The Integration of the Modern Technology in the Active Learning თანამედროვე ტექნოლოგიების ინტეგრირება აქტიურ სწავლებაში;

Method of Active Learning in the Flipped Classroom and Open Educational Resources (OER) in Innovative Pedagogy‘შებრუნებული საკლასო ოთახი“-ს მეთოდი და ღია საგანმანათლებლო რესურსები (OER) ინოვაციურ პედაგოგიკაში;

Internet Resources for Distance Learning ინტერნეტრესურსები დისტანციურ სწავლებაში;

Video Learning – using in Higher Educational Institutions ვიდეო სწავლება უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში;

The Use of Video in the Classroom ვიდეო სწავლება საკლასო ოთახში;

Hybrid/Blended Learning and Teaching Role in Pandemics ჰიბრიდული/შერეული სწავლა და სწავლების როლი პანდემიის პირობებში;

Digitally supported learning and the digital competence framework for teachers ციფრული სწავლა და ციფრული კომპეტენიების ჩარჩო მასწავლებლებისთვის;

Online active teaching and learning: experiences with technology  აქტიური ონლაინ სწავლება და სწავლა: ტექნოლოგიებთან დაკავშირებული გამოცდილება;

Video as a learning tool for remote emergency teachers ვიდეო, როგორც გადაუდებელი სასწავლო სიტუაციების საშუალება;

Designing meaningful online learning მნიშვნელოვანი ონლაინ სწავლების დიზაინი;

Online learning tools. The importance of online learning during the pandemic ონლაინსწავლების საშუალებები. ონლაინსწავლების მნიშვნელობა პანდემიის პირობებში;

 

აღნიშნულმა ტრეინინგ კურსებმა მოიცვა თითქმის ყველა ფაკულტეტი, მაგრამ განსაკუთრებული ყურადღება მიიქცია არქიტექტურისა და დიზაინის ფაკულტეტის პროფესორ-მსწავლებლებისა და სტუდენტების მხრიდან. განხორციელდა ტრეინინგის შემდგომი სტუდენტური პრეზენტაციები და ჩვენებები ვიდეო არტის ინტენსიური ჩართულობით. დიზაინის პროგრამებში შევიდა ახალი გამოცდილება და დაიხვეწა სწავლების მეთოდები.

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნივერსიტეტო განათლებაში”

მერი ლოუ ლაუერ (აშშ)
შედეგების მიღება
მერი ლოუ ლაუერ (აშშ)
სწავლა, სწავლება და შეფასება
მერი ლოუ ლაუერ (აშშ)
კოლეჯები
სტივენ მაიკოლსონი (აშშ)
სტუდენტების სწავლების სტილის გაგების მნიშვნელობა
სტივენ მაიკოლსონი (აშშ)
სასწავლო ჯგუფები
სტივენ მაიკოლსონი (აშშ)
კომპენტეციებზე დაფუძვნებული მიდგომა
სტივენ მაიკოლსონი (აშშ)
აბეტი მოდის
არდიტ მენეი (აშშ)
კურიკულუმის შექმნა კოლეჯებისთვის
არდიტ მენეი (აშშ)
პროფესიონალურ და სოციალური მიმართულებით მეცნიერებისა და ინჟინრების თრენინგი ლიდერშიპში
არდიტ მენეი (აშშ)
ცვლილდბები და ლიდერშიპი უნივერსიტეტებში
არდიტ მენეი (აშშ)
მასწავლებელი/მოსწავლე: ლექციების ახალი მეთოდოლოგიები დანერგვა
არდიტ მენეი (აშშ)
ამერიკული საშუალო სკოლის შემდგომი განათლება დღეს
არდიტ მენეი (აშშ)
სწავლებისა და განათლების ცენტრი, რას ნიშნავს ეს
ალექსანდრე დავითაშვილი (საქართველო)
ბლუმის ტაქსონომია
ალექსანდრე დავითაშვილი (საქართველო)
სწავლების სწტილები
ოთარ ზუმბურიძე (საქართველო)
გაეროსა და იუნესკოს რეკომენდაციები უმაღლესი განათლების კვალიფიკაციაში
ლალი ღოღელიანი (საქართველო)
სწავლებისა და განათლების ცენტრები
ბუციკო ჩხარტიშვილი (საქართველო)
დაზეპრება და სწავლება
ბუციკო ჩხარტიშვილი (საქართველო)
შეფასების ფორმები და მეთოდები
ვეიდ მილერი (აშშ)
პრობლემაზე დაფუძვნებული სწავლა და სწავლება
ნიკოლოზ აბზიანიძე (საქართველო)
სილაბუსის შექმნა
ლალი ღოღელიანი (საქართველო)
კურიკულუმის შექმნა საიჯჟინრო სპეციალობებისათვის
ლენა შატაკიშვილი (საქართველო)
კომუნიკაციის როლი საზოგადოებაში
ბელა ბესტავაშვილი (საქართველო)
კომუნიკაციის როლი საზოგადოებაში
თ. ცერცვაძე, ნ. ჯაფარიძე (საქართველო)
კარიერის დაგეგმვა
ბარბარა მათიესი (აშშ)
ინგლისურის სწავლების მეთოდები
მ. ჭიჭინაძე (საქართველო)
რთული ქცევები
ლალი ბაქრაძე (საქართველო)
კურიკულუმის შექმნა
ლალი ბაქრაძე (საქართველო)
ტუნინგი
ჯო მონაჰანი (აშშ)
ტაბლეტური კომპიუტერის ტექნილოგია
ალექსანდრე დავითაშვილი (საქართველო)
ინტერნეტში მუშაობა და ელექტრონული ფოსტის გამოყენება
ჯუზეპე ლიბერატორე (კანადა)
ეკონომიკური განვითარება კანადაში
ჯუზეპე ლიბერატორე (კანადა)
გლობალური სტრატეგია
ჯუზეპე ლიბერატორე (კანადა)
გლობალური ბრენდინგი
ვეიდ მილერი (აშშ)
მცირე ბიზნესი აგრუკულტურაში
ალექს სიმპსონი (კანადა)
ბიზნესის ადმინისტრირება პატარა სამშენებლო კომპანიაში
ბირდ ბერგი (დანია)
ინოვაციაები წარმატებული სტუდენტების სტაჭირებაში
ალექსანდრე დავითაშვილი (საქართველო)
MS Project-თან მუშაობა
მურმან კუბლაშვილი (საქართველო)
AutoCad-თან მუშაობა
ალექსანდრე დავითაშვილი (საქართველო)
PowerPoint-თან მუშაობა
ნინო ჩეჩელაშვილი (საქართველო)
მათემატიკის სწავლების თანამედროვე მეთოდები
კერენ კაშმანიან ოატესი (აშშ)
სამეცნიერო განათლება ახალ სოციალურ ურთიერთობებსა და ვალდებულებებში
კერენ კაშმანიან ოატესი (აშშ)
„SENCER“-ის მოდელის კორესპროდენცია თანამედროვე და პერსპექტიულ ბაკალავრიატში
კერენ კაშმანიან ოატესი (აშშ)
სტრუქტურული რეფორმები ინოვაციების წახალისებისათვის
ემი შაჩტერი (აშშ)
სწავლება „SENCER“-ის კურსებში
ეუგენია ეტკინა, ხოსე პ. მესტრე (აშშ)
უკუმხარეების სასწავლო კვლევა, მეცნიერების სწავლების არამეცნიერი სტუდენტებისათვის
სტივენ ფრიმანი (აშშ)
სწავლობენ თუ არა სტუდენტები იმას რასაც ჩვენ ვასწვლით
სტივენ ფრიმანი (აშშ)
ლექციის დროის გამოყენება და შეფასების მეთოდები
სტივენ ფრიმანი (აშშ)
სტუდენტზე ორიენტირებული სწავლება
სტივენ ფრიმანი (აშშ)
სწავლების შვიდი პრინციპი
გიორგი ჩიღლაძე (აშშ)
სწავლებისა და განათლების ცენტრის მიზნები
დავით ლ ტაუკი (აშშ)
ფოკუსირება სწავლაზე სწავლების მაგიერ

ცენტრში განხორციელებული ტრენინგები

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნუვერსიტეტო სწავლებაში” განხორციელდა:

2019 02 .01

სამშენებლო ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
სერთ.N
660
661
662
663
664
665
667
668
669
670
671
672
673
674
675
676
677
678
679
680
681
სახელი, გვარი
მურმან ბაქრაძე
თემურ ამყოლაძე
კობა ჯინჭარაძე
ია ხართიშვილი
ლევან ბოგვერაძე
ირაკლი გოგოლაძე
მარიამ ვარდიაშვილი
მარიამ გიორგაძე
როსტომ ხოზრევანიძე
მიხეილ შილაკაძე
გიორგი ნადირაშვილი
ნუგზარ ხაჩიძე
ნოშრევან წულუკიძე
ნინო ხაბეიშვილი
მარიამ ხაბეიშვილი
მედეა ბალიაშვილი
თამარ ვანიშვილი
გივი დოლიძე
შალვა დოლიძე
თამარ ესაძე
სერგო ესაძე
აკადემიური თანამდებობა
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. როფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
უფრ. მასწავლებელი
უფრ. მასწავლებელი
მოწვეული მასწავლებელი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
დოქტორანტი
მოწვეული მასწავლებელი
პროფესორი
პროფესორი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნუვერსიტეტო სწავლებაში” განხორციელდა:

2019 02 .01

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
სერთ.N
705
706
708
709
710
711
712
713
714
715
716
717
718
719
720
721
722
723
724
725
726
727
728
729
730
731
732
733
734
735
სახელი, გვარი
რუსუდან ქუთათელაძე
ანზორ აბრალავა
ქეთევან ქუთათელაძე
ნინო ჩიკვილაძე
ირინე მამალაძე
ევგენი ბარათაშვილი
მარინა მეტრეველი
რატი ბურდიაშვილი
ლილი გვენეტაძე
გუგული ყურაშვილი
ხათუნა ხარხელაური
გიორგი სულაშვილი
ანა ბოლქვაძე
თამარი ქაჯაია
გიორგი ცაავა
თათია ღურწკაია
მაია კაპანაძე
ნუნუ გიგაური
ლევან გრიგალაშვილი
ირინე იაშვილი
მანანა ბერუაშვილი
თამარ დევიძე
ვანო ჭიაურელი
თინათინ აბრალავა
ანა კატუკია
თამარ ხინიკაძე-გვარამია
ნუნუ ოვსიანიკოვა
ზურაბ ჩხაიძე
ნინო აროშვილი
თამარ ცერცვაძე
აკადემიური თანამდებობა
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. როფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი

თრენინგი “კომუნიკაცია და კოგნიცია” განხორციელდა:

2019 02 .02

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
სერთ.N
635
636
637
638
639
640
641
642
643
644
645
646
647
648
649
650
651
652
653
654
655
656
657
658
659
სახელი, გვარი
ევგენი ბარათაშვილი
გიორგი ცაავა
ნინო ჩიკვილაძე
მაია ჩეჩელაშვილი
ლია ბერიკაშვილი
თათია ღურწკაია
თამარ დევიძე
რატი ბურდიაშვილი
ლილი გვენეტაძე
გუგული ყურაშვილი
ხათუნა ხარხელაური
გიორგი სულაშვილი
ანა ბოლქვაძე
თამარი ქაჯაია
ვალერი კატუკია
მაია მარტიაშვილი
ირინე მამალაძე
ნინო ხიდირბეგაშვილი
დავით ბიბიჩაძე
ლევან გრიგალაშვილი
ირინე იაშვილი
ანზორ აბრალავა
რუსუდან ქუთათელაძე
ქეთევან ქუთათელაძე
თამარ ლაგვილავა
აკადემიური თანამდებობა
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტი

თრენინგი “სწავლის შედეგები და მათი შეფასება” განხორციელდა:

2019 05 .17

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
სერთ.N
616
617
618
619
620
621
622
623
624
625
627
628
629
630
631
632
633
634
სახელი, გვარი
შოთა დოღონაძე
ოთარ ქოჩორაძე
თინათინი იაშვილი
გიორგი ბაღათურია
გელა ჭიკაძე
მარიამ ცაცანაშვილი
ოთარ ბაღათურია
თამარ რევაზიშვილი
მაგდა ბაქანიძე
ბესიკ შერაზადიშვილი
ირინე მამალაძე
ნანა ნადარეიშვილი
ნანი მამფორია
კონსტანტინე აბულაძე
ბესიკ ბარკალაია
თამარ ღამბაშიძე
მანანა ვასაძე
ელისაბედ მალანია
აკადემიური თანამდებობა
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი

თრენინგი “სწავლის შედეგები და მათი შეფასება” განხორციელდა:

2019 05 .17

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
სერთ.N
685
686
687
688
689
690
691
692
693
694
695
696
697
698
699
700
701
702
703
704
705
სახელი, გვარი
ირემაშვილი ინგა
წეროძე შოთა
ტაბატაძე ნათია
ბაქანიძე შახი
მარღიშვილი ირაკლი
ჯავახიშვილი მარინა
ლეჟავა ხათუნა
ქარუმიძე ზეინაბი
ჩიქოვანი არჩილ
უგულავა ლიანა
ჭოხონელიძე გუგა
ლუტიძე გიორგი
არეშიძე ნინა
ნიკოლოზ ნარეშელაშვილი
ლურსმანაშვილი ლია
გერგეშელიძე ლელა
ალოევა გულნარა
გზირიშვილი ნინო
ვაშაკიძე თეონა
ნუგზარ მურღულია
ქადარია იური
აკადემიური თანამდებობა
ასისტ. პროფესორი
პროფესორი
მოწვეული მასწავლებელი
პროფესორი
ასისტენტი
პროფესორი
ასოც.პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტ.პროფ.
მოწ. პროფესორი
პროფესორი
ასისტ. პროფესორი
მოწ. მასწავლებელი
მოწ. პედაგოგი (ა.დ.)
მოწ. მასწავლებელი
პროფესორი
პროფესორი

თრენინგი “კომუნიკაცია და კოგნიცია” განხორციელდა:

2019 06 .06

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის

N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
სერთ.N
736
737
738
739
740
741
742
743
744
745
746
747
748
749
750
751
752
753
754
755
756
757
758
759
760
761
762
763

სახელი, გვარი
გენადი იაშვილი
შოთა დოღონაძე
მარინა მეტრეველი
ოთარ ქოჩორაძე
თინათინი იაშვილი
გიორგი ბაღათურია
გელა ჭიკაძე
მარიამ ცაცანაშვილი
რუსუდან ქინქლაძე
თამარ რევაზიშვილი
მაგდა ბაქანიძე
ბესიკ შერაზადიშვილი
ვანო ჭიაურელი
ნანა ნადარეიშვილი
ნანი მამფორია
ნინო ფაილოძე
ბესიკ ბარკალაია
მანანა ვასაძე
ელისაბედ მალანია
მაია კაპანაძე
თინათინ აბრალავა
კატუკია ანა
თამარ ხინიკაძე-გვარამია
ნუნუ ოვსიანიკოვა
ზურაბ ჩხაიძე
მედეა ჭელიძე
ლია ბალანჩივაძე
თეა ნარეკლიშვილი
აკადემიური თანამდებობა
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნივერსიტეტი განათლებაში” განხორციელდა:

2020 06 .07

სატრანსპორტო და მანქანათმშენებლობის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

N
1
2
3
4
5
სერთ.N
779
775
776
777
778
სახელი, გვარი
ნია ნათბილაძე
ირინე უგრეხელიძე
რამაზ ტყემალაძე
იგორი გელაშვილი
თეა ბარამაშვილი
აკადემიური თანამდებობა
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნივერსიტეტი განათლებაში” განხორციელდა:

2020 06 .22

სატრანსპორტო და მანქანათმშენებლობის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
სერთ.N
780
781
782
783
784
785
786
787
788
789
790
791
792
793
სახელი, გვარი
რაულ თურმანიძე
მერაბ შვანგირაძე
მანანა თალაკვაძე
დავით ბუცხრიკიძე
ვაჟა შილაკაძე
ნანა ბაქრაძე
ხათუნა ამყოლაძე
თამაზ მჭედლიშვილი
ვაჟა ქირია
ირაკლი შურღაია
ირმა ელერდაშვილი
ზვიად ღვინიაშვილი
გელა ბაღდავაძე
გიორგი ჯაფარიძე
აკადემიური თანამდებობა
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნივერსიტეტი განათლებაში” განხორციელდა:

2021 01 .03

სატრანსპორტო ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
790
791
792
793
794
795
796
797
798
799
800
801
802
803
804
805
806
807
808
809
810
811
812
813
814
815
816
817
818
819
820
821

ოთარ გელაშვილი
ჯუმბერ იოსებიძე
ავთანდილ შარვაშიძე
გიორგი აბრამიშვილი
მერაბ გოცაძე
სერგო კარიპიდისი- კარიბოვი
ალექსანდრე დუნდუა
ვარლამ ლეკიაშვილი
დავით ძოწენიძე
ლევანი ბუბუტეიშვილი
გიორგი ჯაფარიძე
გრიგოლ თელია
ზაზა მესხიძე
ნიკოლოზ მღებრიშვილი
მურთაზ პაპასკირი
დავით ფრიდონაშვილი
ნინო თოფურია
რევაზ ველიჯანაშვილი
ხათუნა მღებრიშვილი
ჯემალ ხმიადაშვილი
ნინო კვაჭაძე
ვალერი ჯაჯანიძე
ნუგზარ დიასამიძე
მიხეილ ზურიკაშვილი
თორნიკე აფაქიძე
ვალერიან ხარიტონაშვილი
ზურაბ ბოგველიშვილი
რომან მორჩილაძე
ჯემალ მორჩილაძე
ბეჟან დიდებაშვილი
სერგო შარაშენიძე
ამირან ნოდია

პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
ასისტენტ პროფესორი
ასისტენტ პროფესორი
ასისტენტ პროფესორი
ასისტენტ პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
მოწვეული ასოცირებული პროფესორი
მოწვეული ასოცირებული პროფესორი
მოწვეული ასოცირებული პროფესორი
მოწვეული ასოცირებული პროფესორი

თრენინგი “კარიერული ზრდა” განხორციელდა:

2021 06 .27

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
5
6
9
11
13
14
15
16
17
18
21
22
25
26
27
28
31
32
33
35
37
38
953
951
966
972
969
970
954
950
952
973
955
958
956
957
959
960
961
962
963
964
965
967
968
969
ევგენი ბარათაშვილი
ნინო ჩიკვილაძე
გუგული ყურაშვილი
გიორგი სულაშვილი
მაია მარტიაშვილი
ლევან გრიგალაშვილი
ანზორ აბრალავა
რუსუდან ქუთათელაძე
ქეთევან ქუთათელაძე
თამარ ლაგვილავა
გენადი იაშვილი
შოთა დოღონაძე
გიორგი ბაღათურია
მარიამ ცაცანაშვილი
თამარ რევაზიშვილი
მაგდა ბაქანიძე
ბესიკ შარაზადიშვილი
ნანა ნადარეიშვილი
ბესიკ ბარკალაია
თამარ ღამბაშიძე
მაკა ფირანაშვილი
მარინა მეტრეველი
მანანა ბერუაშვილი
ირმა მახარაშვილი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
მოწვ. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
მოწვ. პროფესორი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნივერსიტეტი განათლებაში” განხორციელდა:

2021

ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
974
975
976
977
978
979
980
981
982
983
მერაბ მიქელაშვილი
ნინო ქავთარაძე
მაია სოსელია
თამარ როსტიაშვილი
ედუარდ კავთიძე
ქეთევან ქაჯაია
პაატა კოღუაშვილი
ირინე ხომერიკი
გოგო ძიძიგური
მარინე თოფჩიშვილი
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:

2023

საინჟინრო ეკონომიკის, მედიატექნოლოგიებისა და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
4
5
6
1600
1601
1603
1604
1605
1606-A
ვანო ჭიაურელი
მზია ხოსიტაშვილი
ფიქრია დიდებაშვილი
ელდარ პირმისაშვილი
რუსუდან სტრელკოვა
მარიამ შანშიაშვილი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:

2023

არქეოლოგიისა და საქართველოს ისტორიის დეპარტამენტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
1606
1607
1608
1609
1610
1611
1612
1613
1614
მარინე მესხია
ნინო ზაალიშვილი
მაია ქუთათელაძე
ბესიკ გაფრინდაშვილი
მანანა აბუთიძე
ნოდარ ფოფორაძე
შალვა კელაპტრიშვილი
სულხან გველესიანი
პაპაჩაშვილი თამარი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:

2023

არქიტექტურის, ურბანისტიკისა და დიზაინის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
1615
1616
1617
1618
1619
1620
1621
1623
1624
მაია დავითაია
მაია ძიძიგური
ლიანა გიორგობიანი
ვანდა მუჯირი
ქეთევან ბერეკაშვილი
დავით ბოსტანაშვილი
ნინო ხაბეიშვილი
თინათინ ჩიგოგიძე
თამარ ჩუბინიძე
პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:

2023

ქიმიისა და მეტალურგიის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
1626
1627
1628
დიანა კოტრიკაძე
როზა ხუციშვილი
ეთერი საღაშვილი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:

2023

ენერგეტიკის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
1629
1630
1631
1632
1633
1634
1635
1636
1637
ლენა შატაკიშვილი
გრიგოლ ხელიძე
ივანე ნონიევი
ბაჩანა ფიფია
მარგალიტა მარდალეიშვილი
გიორგი ცივქარაშვილი
მანანა გოგბერაშვილი
თენგიზ მუსელიანი
პავლე სამსონაშვილი
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:

2023

ენერგეტიკის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
1638
1639
1640
1641
1642
1643
1644
1645
1646
ნათია არაბიძე
მაია ჯიხვაძე
ევტიხი მაჭავარიანი
სიმონ ნემსაძე
ნატო ძაგანია
ნათია კიკაჩეიშვილი
ლევან რობაქიძე
ნათია ქსოვრელი
გურამ ცხომელაძე
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:

2023

ენერგეტიკის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
1647
1648
1649
1650
1651
1652
1653
1654
1655
მერაბ ცეცხლაძე
მაია ცერცვაძე
ივანე შავთვალიშვილი
დავით ძელური
ლიანა ბალახაშვილი
ნატალია კერესელიძე
არჩილ ზერეკიძე
ბადურ ჩუნაშვილი
იუზა სხირტლაძე

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:

2023

ინფორმატიკისა და მართვის სისტემების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
4
5
6
7
1656
1657
1658
1659
1660
1661
1662
ნატალია გაბაშვილი
ეკატერინე როჭიკაშვილი
ოლგა ხუციშვილი
თეა ხუციშვილი
ია გიაშვილი
ხათუნა ბარდაველიძე
მზია კიკნაძე

თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:

2023

ენერგეტიკის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:

1
2
3
4
5
6
7
8
1663
1664
1665
1666
1667
1668
1669
1670
მანანა მაღრაძე
ქეთევან ქუთათელაძე
ლალი ხუნწარია
გიორგი გიგინეიშვილი
ირაკლი მიქავა
მარინე ლომიძე
სერგო დადუნაშვილი
ეკატერინე გობეჯიშვილი