თრენინგები
ტრენინგების პრეზენტაციების თემების სრული ჩამონათვალი 2019-2023 წლებისთვის
1. 10 მოთხოვნა კარგი სწავლისათვის
2. ადამიანი და თავისუფლების პრობლემა
3. გონებრივი შტურმი
4. დაფისებრი კომპიუტერების გამოყენება, აიოვას უნივერსიტეში
5. დემონსტრირება
6. დისკუსია
7. თანამედროვე საგანმანათლებლო კონცეფციის მეთოდოლოგიური
ასპექტები
8. ინტერაქტიული სწავლება
9. ინტერაქტიული სწავლება-სწავლა
10. კარიერის აქტიური დაგეგმვის უნარ-ჩვევები
11. კარიერის დაგეგმვა
12. კომუნიკაცია, კოგნიცია, მეტაგოგნიცია
13. კომუნიკაციები საზოგადოებაში
14. კომუნიკაციების როლი საზოგადოებაში
15. კონფლიქტი და მისი ბუნებ;
16. კონფლიქტის მართვა
17. კრიტიკული აზროვნება
18. ლექცია
19. ლიდერი და ლიდერობა
20. ლიდერობა ორგანიზაციებში
21. მეხსიერება და სწავლა
22. პრაქტიკული რიტორიკა
23. პროფესიული ორიენტაცია და კარიერა
24. საუბრები ქცევასა და ფსიქიკურ პრობლემებზე 1
25. საუბრები ქცევასა და ფსიქიკურ პრობლემებზე 2
26. სემინარი
27. სილაბუსის დამუშავების ტექნოლოგია
28. სტრესი
29. სტუდენტების მიღწევების შეფასება და რანჟირება
30. სტუდენტზე ფოკუსირებული მიდგომა
31. სასწავლო მასალის თანაბრად და სამართლიანად ხელმისაწვდომობა
32. სტუდენტზე ორიენტირებული საინჟინრო ტექნოლოგიური სწავლება
33. სტუდენტური ლიდერობა
34. სტუ-ს სწავლასა და სწავლებაში დახელოვნების ცენტრი
35. სწავლების მეთოდები
36. სწავლების შვიდი პრინციპი
37. სწავლის მიზანი,ორიენტირებული წარმატების მიღწევაზე
38. 21 საუკუნის სწავლების პროცესის გამოწვევები
39. სწავლების ხარისხის უზრუნველყოფა
40. სწავლის სტილთა გააზრება
41. სწავლის შედეგების შეფასება
42. სწავლის შედეგების შეფასება
43. ტექნოლოგიური სწავლება
44. უმაღლესი სკოლის დიდაქტიკის საკითხები
45. ქცევა, კოგნიტურობა, კონსტრუქციულობა სწავლების პროცესში
46. შეფასების ხერხები
47. წარმატებული გარემოს შექმნა
48. სტუდენტთა მოტივაციის ძირითადი პრინციპები, რომლებიც მიესადაგება
სწავლების ნებისმიერ ფორმას და სიტუაციას
49. სტუდენტების წარმატებული მართვის ხელოვნება სასწავლო პროცესის დროს
50. “21-ე საუკუნის გამოწვევები სწავლებებთან მიმართებით”
51. “სტუდენტთა ფსიქოტიპები”
52. “რა არის ABET”? რა განსხვავებაა სწავლის დამთავრებასა და წარმატებას შორის
53. “სამუშაოს მოძიება და გასაუბრების პროცესი”
54. “ეფექტური რეზიუმე და სამოტივაციო წერილის დაწერა”
55. შრომის უსაფრთხოების საბაზო ტრენინგი, სპეციფიკაცია და შეფასების სისტემა
56. საგანგებო სიტუაციების დროს მოქმედების ზოგადი ინსტრუქციები და წესები
57. კომპიუტერული უნარჩვევები და Google-ის სერვისები“ პროგრამა,რომელიც
მოიცავს: ელექტრონული სერვისების სისტემებში მუშაობას ( vici. gtu.ge; zoom; google meet; elearning.gtu.ge (moodle);
Googe -ის სერვისებს:
1. ბრაუზერი Google chrom
2 .ელექტრონული ფოსტა Gmail
3. Google Drive
4. google docs
5. google slides, google sheets
7 google-ის ფორმები
ტრენინგის პროგრამა შედგენილია სტუ-ს ინფორმატიკისა და მართვის
სისტემების ფაკულტეტის მიერ. ტრენინგი ორგანიზებულია
უნივერსიტეტის სასწავლო დეპარტამენტისა და ჩვენი ცენტრის მიერ
ადმინისტრაციისa და ფაკულტეტების დამხმარე პერსონალისთვის.
იგივე ტიპის ტრენინგის პროგრამა შედგენილია და განხორციელებული
სტუ-ს ფაკულტეტების აკადემიური და მასწავლებელთა პესონალისთვის.
58. “სამუშაოს მოძიება და გასაუბრების პროცესი”
“ეფექტური რეზიუმე და სამოტივაციო წერილის დაწერა”
ტრტენინგი მომზადებულია სტუ-ს სასწავლო პროცესების მართვის
დეპარტამენტისა და ჩვენი ცენტრის თანამშრომლობით.
59. „შრომის უსაფრთხოებისა და ჯანმრთელობის დაცვის ტრენინგი“. შემუშავებულია აშშ აიოვას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სოფლის მეურნეობისა და ბიოსისტემების ინჟინერიის დეპარტამენტის მიერ და ხორციელდება ჩვენს ცენტრთან თანამშრომლობით.
სტუ-ში PRINTeL პროექტის შემდეგი ტრეინინგები
გალერეა „უნივერსში“ 2019-21 წლებში ჩატარდა სტუ-ში PRINTeL პროექტის შემდეგი ტრეინინგები,რომელთაც უზრუნველყვეს თანამედროვე ევროპული საგანმანათლებლო კონცეფციების გაცნობა და სასწავლო პროცესში დანერგვა:
Active Learning with special focus on Technology Enhanced Collaborative Learning აქტიური სწავლება საინფორმაციო/საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით;
Active learning and ICT-enhanced teaching: M-learning and gamification გაძლიერებული სწავლება საინფორმაციო/საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით, მობილური სწავლება თამაშის ელემენტების გამოყენებით;
Video as a learning tool for teachers and students ვიდეო სწავლება, როგორც სწავლების საშუალება მასწავლებლებისა და სტუდენტებისთვის, ვიდეო ლექციების საკლასო ოთახში გამოყენებით;
Active Learning in the Flipped Classroom აქტიური სწავლება შებრუნებული საკლასო ოთახის მეთოდით;
Blended/Hybrid learning ჰიბრიდული/შერეული სწავლა/სწავლება;
The Integration of the Modern Technology in the Active Learning თანამედროვე ტექნოლოგიების ინტეგრირება აქტიურ სწავლებაში;
Method of Active Learning in the Flipped Classroom and Open Educational Resources (OER) in Innovative Pedagogy‘შებრუნებული საკლასო ოთახი“-ს მეთოდი და ღია საგანმანათლებლო რესურსები (OER) ინოვაციურ პედაგოგიკაში;
Internet Resources for Distance Learning ინტერნეტრესურსები დისტანციურ სწავლებაში;
Video Learning – using in Higher Educational Institutions ვიდეო სწავლება უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში;
The Use of Video in the Classroom ვიდეო სწავლება საკლასო ოთახში;
Hybrid/Blended Learning and Teaching Role in Pandemics ჰიბრიდული/შერეული სწავლა და სწავლების როლი პანდემიის პირობებში;
Digitally supported learning and the digital competence framework for teachers ციფრული სწავლა და ციფრული კომპეტენიების ჩარჩო მასწავლებლებისთვის;
Online active teaching and learning: experiences with technology აქტიური ონლაინ სწავლება და სწავლა: ტექნოლოგიებთან დაკავშირებული გამოცდილება;
Video as a learning tool for remote emergency teachers ვიდეო, როგორც გადაუდებელი სასწავლო სიტუაციების საშუალება;
Designing meaningful online learning მნიშვნელოვანი ონლაინ სწავლების დიზაინი;
Online learning tools. The importance of online learning during the pandemic ონლაინსწავლების საშუალებები. ონლაინსწავლების მნიშვნელობა პანდემიის პირობებში;
აღნიშნულმა ტრეინინგ კურსებმა მოიცვა თითქმის ყველა ფაკულტეტი, მაგრამ განსაკუთრებული ყურადღება მიიქცია არქიტექტურისა და დიზაინის ფაკულტეტის პროფესორ-მსწავლებლებისა და სტუდენტების მხრიდან. განხორციელდა ტრეინინგის შემდგომი სტუდენტური პრეზენტაციები და ჩვენებები ვიდეო არტის ინტენსიური ჩართულობით. დიზაინის პროგრამებში შევიდა ახალი გამოცდილება და დაიხვეწა სწავლების მეთოდები.
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნივერსიტეტო განათლებაში”
ცენტრში განხორციელებული ტრენინგები
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნუვერსიტეტო სწავლებაში” განხორციელდა:
2019 02 .01
სამშენებლო ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნუვერსიტეტო სწავლებაში” განხორციელდა:
2019 02 .01
ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
ანზორ აბრალავა
ქეთევან ქუთათელაძე
ნინო ჩიკვილაძე
ირინე მამალაძე
ევგენი ბარათაშვილი
მარინა მეტრეველი
რატი ბურდიაშვილი
ლილი გვენეტაძე
გუგული ყურაშვილი
ხათუნა ხარხელაური
გიორგი სულაშვილი
ანა ბოლქვაძე
თამარი ქაჯაია
გიორგი ცაავა
თათია ღურწკაია
მაია კაპანაძე
ნუნუ გიგაური
ლევან გრიგალაშვილი
ირინე იაშვილი
მანანა ბერუაშვილი
თამარ დევიძე
ვანო ჭიაურელი
თინათინ აბრალავა
ანა კატუკია
თამარ ხინიკაძე-გვარამია
ნუნუ ოვსიანიკოვა
ზურაბ ჩხაიძე
ნინო აროშვილი
თამარ ცერცვაძე
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. როფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
თრენინგი “კომუნიკაცია და კოგნიცია” განხორციელდა:
2019 02 .02
ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
636
637
638
639
640
641
642
643
644
645
646
647
648
649
650
651
652
653
654
655
656
657
658
659
გიორგი ცაავა
ნინო ჩიკვილაძე
მაია ჩეჩელაშვილი
ლია ბერიკაშვილი
თათია ღურწკაია
თამარ დევიძე
რატი ბურდიაშვილი
ლილი გვენეტაძე
გუგული ყურაშვილი
ხათუნა ხარხელაური
გიორგი სულაშვილი
ანა ბოლქვაძე
თამარი ქაჯაია
ვალერი კატუკია
მაია მარტიაშვილი
ირინე მამალაძე
ნინო ხიდირბეგაშვილი
დავით ბიბიჩაძე
ლევან გრიგალაშვილი
ირინე იაშვილი
ანზორ აბრალავა
რუსუდან ქუთათელაძე
ქეთევან ქუთათელაძე
თამარ ლაგვილავა
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტენტი
თრენინგი “სწავლის შედეგები და მათი შეფასება” განხორციელდა:
2019 05 .17
ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
617
618
619
620
621
622
623
624
625
627
628
629
630
631
632
633
634
ოთარ ქოჩორაძე
თინათინი იაშვილი
გიორგი ბაღათურია
გელა ჭიკაძე
მარიამ ცაცანაშვილი
ოთარ ბაღათურია
თამარ რევაზიშვილი
მაგდა ბაქანიძე
ბესიკ შერაზადიშვილი
ირინე მამალაძე
ნანა ნადარეიშვილი
ნანი მამფორია
კონსტანტინე აბულაძე
ბესიკ ბარკალაია
თამარ ღამბაშიძე
მანანა ვასაძე
ელისაბედ მალანია
პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასისტენტ-პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
მოწვეული პროფესორი
პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
ასოც. პროფესორი
თრენინგი “სწავლის შედეგები და მათი შეფასება” განხორციელდა:
2019 05 .17
ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
686
687
688
689
690
691
692
693
694
695
696
697
698
699
700
701
702
703
704
705
წეროძე შოთა
ტაბატაძე ნათია
ბაქანიძე შახი
მარღიშვილი ირაკლი
ჯავახიშვილი მარინა
ლეჟავა ხათუნა
ქარუმიძე ზეინაბი
ჩიქოვანი არჩილ
უგულავა ლიანა
ჭოხონელიძე გუგა
ლუტიძე გიორგი
არეშიძე ნინა
ნიკოლოზ ნარეშელაშვილი
ლურსმანაშვილი ლია
გერგეშელიძე ლელა
ალოევა გულნარა
გზირიშვილი ნინო
ვაშაკიძე თეონა
ნუგზარ მურღულია
ქადარია იური
პროფესორი
მოწვეული მასწავლებელი
პროფესორი
ასისტენტი
პროფესორი
ასოც.პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასოცირებული პროფესორი
პროფესორი
პროფესორი
ასისტ.პროფ.
მოწ. პროფესორი
პროფესორი
ასისტ. პროფესორი
მოწ. მასწავლებელი
მოწ. პედაგოგი (ა.დ.)
მოწ. მასწავლებელი
პროფესორი
პროფესორი
თრენინგი “კომუნიკაცია და კოგნიცია” განხორციელდა:
2019 06 .06
ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნივერსიტეტი განათლებაში” განხორციელდა:
2020 06 .07
სატრანსპორტო და მანქანათმშენებლობის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
2
3
4
5
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნივერსიტეტი განათლებაში” განხორციელდა:
2020 06 .22
სატრანსპორტო და მანქანათმშენებლობის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნივერსიტეტი განათლებაში” განხორციელდა:
2021 01 .03
სატრანსპორტო ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “კარიერული ზრდა” განხორციელდა:
2021 06 .27
ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები საუნივერსიტეტი განათლებაში” განხორციელდა:
2021
ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:
2023
საინჟინრო ეკონომიკის, მედიატექნოლოგიებისა და სოციალურ მეცნიერებათა ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:
2023
არქეოლოგიისა და საქართველოს ისტორიის დეპარტამენტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:
2023
არქიტექტურის, ურბანისტიკისა და დიზაინის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
ლიანა გიორგობიანი
ვანდა მუჯირი
ქეთევან ბერეკაშვილი
დავით ბოსტანაშვილი
ნინო ხაბეიშვილი
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:
2023
ქიმიისა და მეტალურგიის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:
2023
ენერგეტიკის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:
2023
ენერგეტიკის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:
2023
ენერგეტიკის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:
2023
ინფორმატიკისა და მართვის სისტემების ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის:
თრენინგი “სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიები უმაღლეს განათლებაში” განხორციელდა:
2023
ენერგეტიკის ფაკულტეტის შემდეგი აკადემიური პერსონალისთვის: