Usa SENSER SUMMER SCHOOL
2007
პლენარული სხდომის თემები
- SENSER და ახალი მიდგომა შიდადისციპლინალური კვლევისა და სწავლებისადმი (სრული)
- მეცნიერება და მოსწავლეთა ჩართულობა (მარეტი)
- ვორქშოპები და პარალელური სესიების პრეზენტაციები
- DUE დაფინანსება(ბოილანი)
- CS1 – ცხრა ნაბიჯი SENCER ის მოდელის 1 საათში შესაქმნელად(მიდლკემპი, ოატესი)
- CS2 – ინტერაქტივი ჩვენი სტუდენტები სწავლებაში – სწავლისა და სწავლების სტიპენდია(ბენსონი, ფიშერი)
- CS2 – SENCER და მეცნიერების სპეციალისტების სწავლება(მაკგუაერი)
- CS3 – შეკითხვები სამოქალაქო ჯანმრთელობაზე: SENCER სტრატეგია ჯგუფის ჩართულობისათვის (ფესი)
- CS3 – მათემატიკური დიაგნოსტიკის ჩართვა და შეცდომების გასწორება PowerPoint-ის ლექციებში(სმიტი)
- CS3 – ახალი პედაგოგები, ახალი პრობლემები: როცა თქვენს სტუდენტს მოუსმენთ, მოგეწონებათ რასაც გაიგებთ(ვილსონი, ფრეიბერგი, მაკგუაერი)
- CS3 – SENCER 101(კოუპელისი)
- CS3 – SENSER-ის პრინციპების გამოყენება კურიკულუმის რეფორმისათვის და იმპლემენტიაციისათვის: UNC ეშვილის თემატიკური კლასტერის ლიბერალური კვლევის ინტეგრირება(კრუმპე, კატზი)
- CS3 – ურანი და ამერიკელი ინდიელები(მიდლკემპი)
- CS4 – ემოციური დემონსტრირება სამეცნიერო აუდიტორიის ჩასართავად(სმიტი)
- CS4 – სამოქალაქო პრობლემების გაგების გაღრმავება სტუტენტებისათვის: მეცნიერების ინტეგრირება სხვა დისციპლინებთან (ბაჩოფერი, დევანასი, კრუმოე, კატზი)
- CS4 – კარგია თუ არა რომ ყველა სტუდენტმა მიიღის უმაღლესი შეფასება? სწავლების თავიდან გამოგონება(მაკგუაერი)
- CS4 – ურბანული ჯანმრთელობის შესწავლა სოციალური სამართლიანობისათვის(ჰლავატი, გრალო)
- CS4 – ონლაინ გაკვეთილების ეფექტები ჩართულობაზე(Pratte)
- CS5 – ურბანული ასთმის პროგრამა – SENCER პროექტი სასწავლო ჯგუფისათვის და ჯგუფის სწავლებისათვის(ბედნარზი, ვილიამსი, ლეჰმანი
- CS5 – სწავლება და ინფორმაციის მიწოდება სადავო თემებზე მეცნიერებაში(ლაბოვი)
- CS5 – სიხარბე და მოვალეობები: მეცნიერება, ეთიკა, საზოგადოება(დეგნანი)
- CS5 – მეცნიერება ყველა სტუდენტისათვის: ძირითადი მეცნიერებისათვის პოზიტიური გარემოს შექმნა (სტეფენი)
- CS5 – უფრო სველი, უფრო ველური და უფრო ღრმა: განახლება ინტერდისციპლინალურად დაკავშირებული კურსების შესახებ (ბეკონი, ბელანაკა, ფერნანდესი, ლოგუე)
- CS6 – BioSciEdNet გვერდი და ნაციონალური სამეცნიერი დიფრული ბიბლიოთეკა(მაკგუაერი)
- CS6 – კონცეფციის რუქის გავლენა, სერვისების სწავლებაზე და დაწყებით ბიოლიგიურ კურსებში სწავლის შედეგების შეფასების სტრატეგიები(ბუთი)
- CS6 – მასწავლებების ჩართვა მეცნიერების-ტექნოლოგიების-საზოგადოების პრობლემების განხილვებში (რიე)
- CS7 – CASA: “პრაქტიკის საზოგადოება” ფორმატიული შეფასიებისათვის(მაკგუაერი)
- CS7 – “სკოლაში მეცნიერების წაღება” – საუბარი რიჩარდ დუშჩლთან(დუშჩლი, მუნი)
- ინსტიტუტის შემდგომი ვორქშოპები – ბოილანი: NSF გრანტების წერა(ბოილანი)
ჰენდაუთები
- აქტიური სწავლება(ფათე)
- იმისი ცოდნა თუ რას სწავლონებ თქვენი სტუდენტები (ფათე)
- თქვენი სამუშაოს წარდგენა დანარჩენი ინსტიტუტისათვის (ფათე)
- კრიტიკული აზროვნების სწავლება (ფათე)
პრეზენტაციები
- არკანზასის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- ბუტლერის უნივერსიტეტი
- ემერსონის კოლეჯი
- საქართველოს კოლეჯი და სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- კაპა პლანის საზოგადოებრივი კოლეჯი
- ლა გუარდიას საზოგადოებრივი კოლეჯი
- ლა სალლეს უნივერსიტეტი
- ლიპსკომბის უნივერსიტეტი
- მეტროპოლიტენის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
- მონტგომერის კოლეჯი
- ნორთლანდის კოლეჯი
- რუზვეკტუს ყბუვერსუტეტუ
- წმინდა მერის კოკეჯი
- მონატანის უნივერსიტეტი
- სამხრეთ მეინის უნივერსიტეტი
- ვინსკონსინის უნივერსიტეტი
- დასავლეთ ჩესტერის პენსილვანიის უნივერსიტეტი
- დასავლეთ ვირჯინიის უნივერსიტეტი
2005
- აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებში
- აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებში
- წერა სამეცნიერო კურსებში: მისია შესაძლებელია
- იმისი ცოდნა თუ რას სწავლობენ თქვენი სტუდენტები What Your Students Are Learning
- SALG-ის ვებსაიტის გამოყენება SENCER-SALG ინსტრუმენტების იმპლემენტაციისათვის
- ფაკულტეტისთვის და ფაკულტეტით
- სტრუქტურების შექმნა თქვენს კლასებში სტუდენტების გაფართოებული სწავლებისათვის
- სერვისების შესწავლის შესაძლებლობების დიზაინი
- ინჟინერია მთავარ საგანმანათლებლო კურიკულუმში
- სწავლების გაუმჯობესება საერთაშორისო კოლაბორაციებით რომელებიც ფოკუსირებულები არინ საერთო პრობლემებზე
- ცვლიდების გაძღოლა: გადაწყვეტილები მიღება, კრიტიკული აზრივნება და კოგნიტიური ევრისტიკა
- პრობლემაზე დაფუძვნებული სწავლება და კრიტიკული აზრივნება
- სერვისების სწავლება და მეცნიერება
- სერვისების სწავლება და მეცნიერება: წარმატებები, პრობლემები და პრაქტიკა
- სადავო საკითხები სწავლება მეცნიერებაში
- კლასის აბგ: შეფასება უმაღლეს განათლებაში
- იდეალური მორგება: პერსონალური პასუხების სისტემის გამოყენება თქვენს კურსებში
- იფიქრე, გააკეთე, განსაზღვრე: ექსპერიმენტალური სწავლება კლასის გარეთ
- ორ წლიანი სკოლები, STEM განათლება და SENCER
- წერა სამეცნიერო კურსებში
2004
- აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებისათვის
- აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებში
- ექსპერიმენტული სწავლების შეფასება
- შეფასება: ფაკულტეტისთვის და ფაკულტეტით
- კლასი და კომპუსი როგორც სოციალური სივრცე
- საზოგადოებრივი კოლეჯები, STEM განათლება და SENCER
- კრიტიკული აზრივნება
- სერვისების შესწავლის შესაძლებლობების დიზაინი მეცნიერებებში
- საზოგადოებრივი ჩართულპობის ხელშეწყობა: მეცნიერებების ინტეგრირება სხვა დისციპლინებში
- მეცნიერებიდან გლობალურ ჩართულობამდე
- როგორ იგებ თუ რას სწავლობენ თქვენი სტუდენტები
- მეცნიერებებისა და ჰუმანიტარიის ინგეგრირება სწავლაში
- საერთაშორისო ქალები მეცნიერებაში
- ბაკალავრიატის პრობლემები STEM განათლებაში
- ცვლილებები გაძღოლა: კრიტიკული აზროვნება, კოგნიტიური ევრისტიკა და აკადემიური გადაწყვეტილებების მიღება
- კვლევის სწავლა და სამეცნიერო სწავლება
- მატემატიკა, მათემატიკური მოდელირება და გადაწყვეტილებების მიღება
- ჩარლშტონის კოლეჯში პრობლემაზე დაფუძვნებული სწავლება საზოგადოებრივი ჩართულობისათვის საწყისი არა სამეცნიერო კურსებისათვის ბიოლოგიაში
- სერვისის სწავლება და მეცნიერებები
- კლასის აბგ: შეფასება უმაღლეს განათლებაში
- ინტელექტუალური გამოწვევა განსხვავებებში
- სასწავლო პრობლემების გარდაქმნა კვლევის პრობლემებად
- SALG-ის ვებსაიტის გამოყენება SENCER-ის იმპლემენტაციისათვის
- წერა სამეცნიერო კურსებში: მისია შესაძლებელია
2003
- აქტიური სასწავლო ტექნიკები დიდ კლასებში
- საზოგადოებრივი ჩართულობა
- კრიტიკული აზროვნება
- სერვისების შესწავლის შესაძლებლობების დიზაინი
- საზოგადოებრივი ჩართულობის შექმნა
- როგორ იგებ თუ რას სწავლობენ თქვენი სტუდენტები
- მეცნიერება და სტუდენტური გამოცდილება
- SENCER
- სერვისების სწავლა და მეცნიერებები